1. Základní ustanovení
1.1. Tyto podmínky užití (dále jen “Podmínky”) stanovují závazné podmínky pro používání služeb poskytovaných společností WebsiteBoys.cz (dále jen “Provozovatel”) a uživatelem služeb (dále jen “Zákazník”).
1.2. Používáním služeb společnosti WebsiteBoys.cz (dále jen “Služby”) popřípadě uzavřením smlouvy potvrzujete, že jste s těmito Podmínkami obeznámeni a automaticky s nimi vyjadřujete Váš souhlas.
1.3. Provozovatel si vyhrazuje plné právo tyto Podmínky kdykoliv změnit popřípadě aktualizovat. Každá změna nabyde okamžité platnosti ihned po zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. Pokračováním v používání služeb po provedení změn Podmínek vyjadřujete svůj souhlas s těmito změnami.
1.4. Provozovatel provozuje podnikání jako OSVČ pod IČO: 22108556.
1.5. Provozovatel nabízí následující služby:
- Tvorba webových stránek
- Hosting webových stránek a serverů
- Realizace a návrh loga, grafiky a reklamních produktů
- Modernizace zastaralých webových stránek a eshopů
- Vývoj e-shopů, správa skladových systémů
- Správa stránek, marketingová řešení a SEO
- Foto/video produktů popřípadě jiných subjektů
- Správa sociálních sítí
1.6. Provozovatel si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu poskytovaných služeb a jejich rozsahu. A to i bez předešlého oznámení.
1.7. Provozovatel neodpovídá za obsah zveřejněný Zákazníkem či třetími osobami na stránkách (např. komentáře, příspěvky, nahrané soubory a ostatní).
2. Dostupnost služeb
2.1. Provozovatel zajistí bezproblémový a nepřetržitý provoz služeb s výjimkou doby nezbytné pro údržbu technických, softwarových a jiných prostředků, jejichž prostřednictvím jsou služby provozovány.
2.2. Provozovatel je oprávněn provádět plánované odstávky systémů za účelem údržby a aktualizací systémů používaných k provozování služeb.
2.3. Provozovatel je oprávněn provádět neplánované odstávky, pokud to situace vyžaduje a je nutné je neodkladně provést za účelem zajištění dalšího chodu služeb, serverů a bezpečnosti.
2.4. Poruchou se rozumí chyba v technických, softwarových nebo jiných prostředcích Provozovatele, která způsobuje úplnou nefunkčnost či nedostupnost služeb, kvůli kterým je Zákazník nemůže v plné míře využívat. Za poruchu se nepovažuje plánovaná ani neplánovaná odstávka.
2.5. Provozovatel neručí za nefunkčnost či nedostupnost služby, která je zapříčiněna třetí stranou. Provozovatel nenese žádnou zodpovědnost za nefunkčnost či nedostupnost systému, která byla způsobena technickým či jiným problémem na straně subdodavatele, poruchou či odstávkou v Internetové síti mezi uživatelem a servery Provozovatele, subdodavatele, atd. Provozovatel nenese odpovědnost za nedostupnost služby v případě nefunkčnosti připojení uživatele k Internetu.
2.6. Provozovatel je povinen informovat zákazníka o plánovaných odstávkách a dalších věcí které mohou mít za následek částečné nebo úplné dočasné znefunkčnění služeb a to prostřednictvím webových stránek popřípadě platforem které jsou Provozovatelem využívané.
2.7. Zákazník nemá nárok na náhradu škody či dalších nákladů, vzniklých v souvislosti s nedostupností služby.
2.8. Provozovatel nezodpovídá za ztrátu či poškození dat v důsledku hardwarové poruchy serveru či diskového pole (zejména porucha pevného disku).
2.9. V případě nefunkčnosti či poruchy služby je Zákazník povinen závadu písemně (e-mailem, kontaktním formulářem, ticketem, atd.) reklamovat a to nejpozději do 24 hodin od počátku nefunkčnosti služby. Na případnou kompenzaci z důvodu poruchy služby nemá Zákazník nárok v případě, že z jeho strany nebyly řádně a včas uhrazeny všechny poplatky za veškeré poskytované služby Provozovatelem, služba je vypovězena, nebo je služba nefunkční kvůli předchozímu jednání Zákazníka, nebo Zákazník písemně prokazatelným způsobem (e-mailem, kontaktním formulářem) neprovede reklamaci nefunkčnosti služby nejpozději do 24 hodin od počátku nefunkčnosti služby.
2.10. Provozovatel neručí za korektní doručování e-mailových zpráv ze svých serverů či na své servery a z/do své sítě a nenese odpovědnost za případné škody způsobené nedoručenou či ztracenou e-mailovou zprávou.
3. Zákaznická podpora
3.1. Rozsah a podmínky poskytování zákaznické podpory jsou specifikovány v Podmínkách jednotlivých služeb.
3.2. V rámci zákaznické podpory poskytuje Provozovatel Zákazníkovi základní informace, návody a rady. Pokud Zákazník žádá po Provozovateli řešení problému, který vyžaduje zásah technika Provozovatele popřípadě subdodavatele a který byl způsoben chybou na straně Zákazníka či následkem nesprávného užívání Služby, může Provozovatel po Zákazníkovi požadovat úhradu zásahu technika podle aktuálního ceníku.
4. Zákaznický účet
4.1. Zákazník se zavazuje provést na své straně veškerá opatření potřebná k zamezení zneužití služeb. Zákazník je odpovědný za následky takového zneužití, jestliže k němu dojde.
4.2. Zákazník je povinen řádně si zabezpečit účet, jak už pomocí silného hesla tak pomocí dvoufázového ověření. Za jakékoliv škody, které vzniknou zneužitím systému cizí osobou, která k přístupu použije správné přihlašovací jméno a heslo, je odpovědný Zákazník.
5. Podmínky plateb a uzavření smlouvy
5.1. Smlouva mezi Provozovatelem a Zákazníkem je uzavřena na základě kontaktování Provozovatele prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách, telefonicky nebo e-mailem.
5.2. Po vzájemné slovní, či psané dohodě o specifikaci zakázky a dodání všech potřebných materiálů Poskytovatel zahájí práce.
5.3. Po dokončení zakázky bude vystavena faktura s řádným datem splatnosti nebo může být platba provedena hotově, vždy řádně zdaněna.
5.4. Cena služeb je stanovena individuálně dle náročnosti zakázky, požadavků zákazníka a dalších vlivů. Z toho důvodu nejsou stanoveny pevné cenové limity.
5.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo určit platební podmínky, včetně požadavků na zálohy předem, během a po vypracování zakázky.
5.6. Splatnost faktur je stanovena individuálně.
5.7. Platby probíhají bankovním převodem, platební kartou (zprostředkovává platforma Stripe nebo PayPal, při platbách platí také jejich podmínky) popřípadě hotově.
5.8. Provedením platby popřípadě uzavřením smlouvy automaticky souhlasíte se všemi Podmínkami.
5.9. Zřízení dedikovaného serveru je do 72 hodin po plném uhrazení platby.
5.10. Provozovatel si vyhrazuje právo odepřít poskytnutí služeb v případě, že platba nebyla úspěšně provedena nebo byla zrušena.
5.11. Veškeré poplatky spojené s platbami (např. poplatky za transakce, poplatky za změnu platební metody apod.) jsou povinni uhradit Zákazníci.
5.12. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit ceny za své služby a/nebo změnit způsob účtování poplatků za služby bez předchozího upozornění. Tyto změny budou účinné okamžitě po zveřejnění na webových stránkách Provozovatele.
6. Práva a povinnosti zákazníka
6.1. Zákazník je povinen používat služby podle návodů a instrukcí uvedených na této wiki.
6.2. Zákazníkovi je zakázáno využívat služeb k účelům, které jsou v rozporu se zákony ČR či v rozporu s dobrými mravy.
6.3. Zákazník odpovídá za veškerou škodu způsobenou Provozovateli, jeho dalším Zákazníkům nebo třetím stranám.
6.4. Nárok na vrácení peněz za zakoupenou službu zákazníkovi vzniká v případě prokázané plné nefunkčnosti služby po dobu alespoň 2 týdnů z jednoho měsíce pronájmu služby, pouze pokud je nefunkčnost způsobena Poskytovatelem.
6.5. Nárok na náhradu škody zaniká v případě, že byla nefunkčnost / špatná funkčnost zapříčiněna nestandardním nastavením služby ze strany zákazníka. Za takovéto nastavení se považuje vše co se liší od základní instalace poskytnuté poskytovatelem.
6.6. Pokud si zákazník chce prodloužit server musí platbu uskutečnit nejdéle do 30 dní od zakoupení služby, pokud tak neudělá jeho služba / server bude suspendován na dobu 1 týdne, pokud do té doby server nebude uhrazen – budou všechna data nenávratně smazána. U dedikovaných serverů je server smazán na začátku měsíce pokud nedojde k včasné úhradě.
6.7. Je přísně zakázáno využívat Služby k jiným účelům než pro které jsou dané Služby určeny.
7. Reklamace a odstoupení od smlouvy
7.1. Reklamační lhůta může být stanovena individuálně před nebo během realizace zakázky.
7.2. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy po dosažení poloviny fáze dokončení zakázky, přičemž tuto fázi určuje Provozovatel a může ji určovat i v průběhu práce.
7.3. Provozovatel opraví chyby způsobené vlastní prací na webu zcela zdarma.
8. Odmítnutí poskytování služeb
8.1. Provozovatel může odmítnout poskytování služeb Zákazníkovi, jehož aktivita alespoň částečně spadá do některé z následujících kategorií nebo obsah, který poskytuje, ukládá, sdílí či stahuje, alespoň částečně spadá do některé z následujících kategorií:
- Je v rozporu s právním řádem České republiky.
- Poškozování nějaké osoby.
- Přetěžování infrastruktury nebo technických či jiných prostředků Provozovatele, popřípadě jiných stran.
- Ohrožování soukromí nebo bezpečnosti jiných systémů popřípadě osob.
- Je v rozporu s dobrými mravy a zákony – porušování autorských, patentových, průmyslových, případně jiných práv.
8.2. Výše uvedené ustanovení se týká všeho, co se i částečně může zařadit do výše uvedených kategorií, přičemž rozhodnutí o porušení tohoto odstavce ze strany Zákazníka je výhradně na uvážení Provozovatele.
8.3. Provozovatel je oprávněn v případě jakéhokoliv porušování Podmínek s okamžitou platností ukončit provoz veškerých Služeb Zákazníka a zablokování přístupu k administraci jeho účtu.
8.4. Provozovatel je oprávněn omezit provoz služby v případě, že Zákazník pro jejich provoz využívá nevhodné softwarové prostředky, popřípadě jsou nesprávně nastavené.
8.5. Provozovatel je oprávněn zkoumat data (soubory) zákazníka, pokud má podezření, že jsou tato data (soubory) v rozporu s těmito Podmínkami.
9. Řešení sporů a závěrečná ustanovení
9.1. Provozovatel požaduje mimosoudní řešení sporů, pokud výše sporu nepřesahuje 10 000 Kč.
9.2. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.
9.3. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli Podmínky změnit, přičemž změny vstupují v platnost okamžikem jejich zveřejnění na webových stránkách Provozovatele.
9.4. Veškeré spory mezi Provozovatelem a Zákazníkem budou řešeny primárně smírně, případně u příslušného soudu.